tisdag 19 februari 2013

Dag 2

Oilpulling och frukost, 2 kokta ägg och en avocado tidigt tidigt... sen åkte jag iväg till Falun och framåt förmiddagen höll jag på att dö av sötsug. Så jag gick in på ICA, undvek noga godishyllan, och hittade det här istället.

 Renee Voltaires hallonremmar (innehåller bara hallon, banan, dadlar, inget socker eller nåt sånt) Men NEJ, det var inte gott. Smakade torkade dadlar på julafton. Ska testa att göra hallonremmar med bara hallon hemma, varför har hon blandat i dessa äckliga dadlar?
Lunch blev samma som gårdagens middag: lax och blomkålsmos.
Sen blev jag så trött och seg så resten av dagens mat blev några paleolimpskivor och ett äpple.
Hade även kaffebesök av Tommy som dissade mitt kokosoljeätande men han får väl gå runt och tro att det är livsfarligt med mättat fett om han vill! :)
Inte mycket motion idag tyvärr.
I morgon bitti hoppar jag på ett dygnsjobbpass, måste komma på några matlådor jag kan ta med..antagligen blir det kycklingkokosmjölksgrytan som jag får stå och göra ikväll.

Inga kommentarer: